Ledig dag!

Hej!
dagarna bara flyger förbi, hinner knappt med att slå upp ögonen innan man ska lägga sig igen känns de som ibland.

Ledig dag idag och den spenderas på bästa sätt, att inte göra något nånting ;) gick upp i skaplig tid och tog ut hunden på långpromenad, testa sedan att göra bananpannkakor, vilket jag inte gillade. hatar konsistensen på ägg så detta var ingenting för mig, bakade sedan bars. jag är ju sån att jag alltid vill ha något att tugga på till kaffet, så slängde ihop ett par nyttiga bars. Utan socker så de är perfekt! sen startade jag igång en tvättmaskin som alldeles strax är klar och ska hängas!

åå härliga dag, jag njuter verkligen när solen är framme. Får sån energi, känns som hela kroppen fylls med d-vitamin :)

Jag längtar verkligen till snön har försvunnit helt och blir varmt på riktigt ute, så man kan vara ute och pilla i trädgården, grilla och fylla polen så man kan bada. tänk sena sommarkvällar med grill och bad.. Åå hela jag ryser!

Dagen/kvällen blir fortsatt lugn, går ju på i morgon igen och ska jobba. Det ända jag ska göra är förmodligen träffa en vän senare mot kvällen. Hon har köpt häst idag så kanske åker ut till stallet senare och kikar på nytillskottet :)

nej nu ska jag dricka upp kaffet och äta upp mina jordgubbar innan tvätten ska hängas!

vi hörs sen!

/ ☆ S









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback