Idag gör de extra ont!

I all djup sorg försöker jag tänka på alla fina minnen och glädjas åt alla vackra stunder vi fick tillsammans. Du har betytt så mycket för mig. Jag är så tacksam för att just du var min mormor och för allt du gett mig. Det går inte en ända dag då jag inte tänker på dig. När ska de sluta göra så ont? Kommer det någonsin att göra det? Gud, kan du inte bara låta mig få krama min mormor en sista gång, jag skulle verkligen göra allt för att få höra din röst igen och få krama dig! Få säga att jag älskar dig som jag alltid gjorde och få höra tillbaka samma sak. Min älskade ängel, jag saknar dig så!







Jag ska bära våra minnen, aldrig glömma dom, plocka fram dom när jag behöver dom som mest och sörja dig tills den dagen vi möts igen ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback