high school musical

Ligger i soffan efter att ha varit ute med hunden och kollar på high school musical som går på tvn, en film jag sätt miljoner gånger. Men den ligger varmt om hjärtat, det var en av dom första filmerna jag såg tillsammans med Robin i början av vårt förhållande för över 5 år sedan. Tycker du om musikalfilmer så kan jag tipsa om denna, finns 1,2 och 3. Jag själv tycker tvåan är bäst men det är ju en smaksak.


Sista dagen av ledigheten ska njutas av, sen kör jag igång min värsta jobb vecka, brukar kalla den helvetes veckan, haha. Så jag ska strax koka lite kaffe och sen bara ta de lugnt, skulle behöva dammsuga, fast jag gjorde de igår.. Men vad ska man säga, har man en hund som fäller hur mycket hår som helst så får man snällt anpassa sig efter de och dammsuga varje dag i stort sätt. Värre är de nu då han byter från vinter till sommarpäls.

nä hörrni, dags att sätta på kaffe!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback