Shopping, handling osv 👍

Godmorgon! 
Idag Ă€r det as kallt ute, var nyss ute med hundarna och höll pĂ„ att frysa ihjĂ€l.  

Vet ni nĂ€r jag klev upp i morse? 04.45... Man ba: Ă€r du dum eller???  Jag har vĂ€ldigt svĂ„rt att somna om nĂ€r nĂ„gon vĂ€cker mig, Ă€ven om man inte gör de med flit dĂ„ jag Ă€r vĂ€ldigt lĂ€ttvĂ€ckt. Idag Ă„kte Robin ivĂ€g till jobbet och han kliver upp ungefĂ€r den tiden, sĂ„ jag vaknade av hans alarm men försökte verkligen somna om. Sen nĂ€r jag verkligen Ă€r jĂ€tte nĂ€ra att göra de, vad tror ni hĂ€nder dĂ„? Jo dĂ„ kommer hunden farandes i full fart upp i sĂ€ngen efter att Robin varit ute med henne. Och dĂ„ var de kört, jag blev för pigg sĂ„ jag gav upp! 😂 

Jag gick upp istĂ€llet och gjorde mig i ordning och Ă„t frukost, gick sedan ut pĂ„ en lĂ€ngre promenad med djuren i mörkret.  Vet inte vad jag tĂ€nkte! Vi bor mitt ute pĂ„ landet, inga lampor finns mer Ă€n de som lyser frĂ„n husen. Sen dum som man Ă€r sĂ„ skulle jag sjĂ€lvklart gĂ„ i skogen med dom, sĂ„ pannlampan var med som tur var 😂 men halt och kallt var de sĂ„ de var skönt att komma in i vĂ€rmen igen.  Nu vĂ€ntar jag pĂ„ att kaffet ska bli klart och sen blir det bara att ta de lugnt tills jag ska Ă„ka in mot stan. Ska nĂ€mligen shoppa lite med mamma idag, ska bli kul! 

Men vi hörs igen sen 😀





Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback