Min julafton 2015

Godmorgon ❤️
Frånvaro från bloggen vet ni lila bra som jag att de alltid sker, haha.  Hur som helst så tänkte jag försöka ta tag i de igen. :) 

Tänkte att jag gör ett inlägg om hur jag spenderade min julafton. 

Det var ju meningen att jag skulle jobba hela julen men jag har skadat min hand rejält på jobbet som var så pass illa att de krävdes en operation så jag som ni kanske förstår är sjukskriven. Julen var tänkt från början att de skulle vara hos oss med tanke på att vi bor otroligt stort och helt enkelt helt perfekt för att fira jul. Men sen åkte jag på att jobba vilket gjorde att vi inte planerade in något julfirande hos oss. Men sen blev jag ju sjukskriven, så vi firade först jul hos sambons familj och sedan min. Det var en otroligt mysig dag som jag fick dela med alla nära och kära.  Dagen var helt perfekt och jag somnade helt ovaggad på natten sen kan jag lova ☺️







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback