ledig fredag!

Hej på er!
underbart med fredag ellerhur? jag njuter som aldrig förr, för nu är det långledigt för mig!

Gick av i morse och åkte hem och sov tre timmar innan vi begav oss in till stan för lite handling samt besök hos mami. Var tvungen att åka förbi systemet och köpa bärs till grabbarna som ska festa till det i morgon när dom ska röja i trädgården. Själv ska jag ut med jobbet, ska bli riktigt kul!

för tillfället sitter jag på altan och lyssnar på ljudet av motorsågen då dom håller på och fäller dom sista träden på grannens tomt, jag ska alldeles strax koppla hunden som springer som en galning på tomten och gå en promenad med honom innan jag tänkte bänka mig i soffan framför tvn. Hoppas ni har en underbar fredag, min har varit super mysig!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback