Det är alltid något

Godmorgon tisdag
vaknar till sol idag, underbart! Har faktiskt varit vaken bra länge men inte gjort något mer än duscha o varit ute med hunden och ringt tandis. ska nämligen dit i morgon och dra ut en tand som krånglat länge nu, var där förra veckan för samma fel men har fortfarande lika ont. emellanåt vill jag bara slita av mig håret, och de är ju inte de billigaste att gå till tandläkaren. Menmen.. tror inte dom ändrar priserna för att jag klagar ;)


vad händer annars då? måste skynda mig med att dricka upp kaffet och sen fixa mig och ut med hunden innan jag ska träffa annica. Vi ska nämligen iväg till nya jobbet jag börjar på i november ( woohoo ) och testa arbetskläder. Sen måste jag ta en sväng förbi affären o köpa Alvedon. ikväll ska jag nog träffa linn en sväng.


nej skynda sig var de ja.
ha en bra tisdag!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback