frysta jordgubbar

Alltså himmelriket säger jag bara. Jag har fått nå snille för frysta jordgubbar, vet att de låter helt sjukt och har fått många reaktioner på de. men alltså halleluja.. I love it! Började med de helt spontant på jobbet, ni vet att jobbar man på ett demensboende eller vilket boende som helst inom vården så är de mycket kakor och fika. Dom äldre fikar ju mycket och även personalen försöker hinna med de ibland och då är de ofta dom mindre nyttiga alternativen. Letade genom alla förråd vi hade och hittade bara tråkig frukt. Men sen hitta jag jordgubbarna i frysen och sen dess är jag helt fast. Tar lätt en skål med frysta jordgubbar framför både godis och chips alla dagar i veckan, hur sjukt låter inte de?! Dock är de ju faktiskt nyttigare ;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback