Godmorgon

bloggar direkt från bilen så detta blir ett kort inlägg.

Idag är de tisdag och jag är påväg till jobbet, har precis släppt av sambon så ska börja rulla om en liten stund. Idag är de näst sista dagen på mitt nuvarande jobb. I morgon gör jag sista dagen och sen går jag på semester veckan ut innan jag på måndag börjar mitt nya jobb, som jag sagt förut så känns de både spännande och läskigt samtidigt. Men de blir nog bra :)

jo juste, vi har blivit med hus. blev de förra veckan tror jag de var, super spännande. Vi flyttar in redan den 15 december. så de var snabba tag. Huset är verkligen perfekt för oss så är verkligen glad.

nej hörrni.
ha en super bra tisdag.

Kram



kaffe är ett måste såhär tidigt på morgonen.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback