5 pass kvar ☆

Hej!
torsdag idag då, de är ju ruskigt vad dagarna går fort. Dom bara flyger förbi. Idag är det endast 5 pass kvar innan jag byter arbete. känns både ledsamt och spännande, ledsamt för att jag trivs så otroligt bra där jag jobbar idag men samtidigt är jag ung och behöver och vill utvecklas och få erfarenheter och kunskaper från annat håll. Så de ska bli spännande att få pröva något nytt.

sitter just nu på jobbet och har rast, jobbar ända till halv fem idag, känns riktigt segt faktiskt. Skulle bara vilja dra filten över huvudet och slänga mig i soffan, men de får vänta.

Är så spänd och förväntansfull för en sak som händer ikväll, alltså ni förstår inte hur glad jag är. Men berättar mer om det sen när allt är klart. :)

Nu har jag har försökt skriva detta inlägg i säkert 20 minuter, haha. Folk pratar hela tiden och avbryter mig så inlägget är säkert inte sammanhängande för fem öre, Menmen nu är rasten slut och jag ska återgå till mitt arbete.

Kram






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback