klagande från mitt håll

Hej :)
sitter på jobbet och löser en kollegas rast, är verkligen super trött. men de är inte så konstigt eftersom jag varit här sen åtta i morse och slutar inte förens åtta ikväll, dock hade jag några timmar ledigt under eftermiddagen men däckade ganska så hårt i soffan då, haha. så det förklarar ju en hel del.

I morgon börjar jag inte förens 17 så jag ser verkligen fram emot lite sovmorgon, kanske ska slå på någon riktig bra film ikväll? om jag nu orkar hålla mig vaken, de visar sig.

Har en ganska intensiv vecka som kommer, jobbar hela veckan även den helgen som kommer också. förutom måndagen då men är ändå fullt upptagen då jag åka långt åt helvete rent ut sagt för att åka till tandläkaren, har upptäckt ett hål som besvärar mig så kan ju inte låta bli, hur mycket jag än vill. Det är både dyrt och läskigt så hade gärna hoppat de. Menmen, man ska vara rädd om tandhygienen. ;)

nu blev de mycket klagande i detta inlägg, haha.

nu måste jag rusa på larm, vi hörs sen!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback