dont dream your life, live your dream

Hej soliga fredag, det var inte en dag försent att du dök upp.
 
idag kan man inte annat än att le? vädret är på topp och likaså mitt humör.  Så vad bjuder denna härliga dag på då? Ingenting speciellt för min del iaf, ska bara ta det lugnt och "läka".  De är ju trots allt bara några dagar sedan jag opererade mig så jag måste ta det försiktigt trots att jag känner mig bättre. Om bara smärtan i magen försvinner så är jag fit for fight igen.  Men jag ska ge det tid, såklart.. så jag har faktiskt varit iväg och köpt naturgodis och lasagne-plattor. Ska göra lasagne till lunch tänkte jag, får passa på medans robin jobbar. Han avskyr de, haha. Sen  håller jag på att fixa massa bra filmer, ska bara ta det lugnt men andra ord. Skönt det också! 
 
 
var i väg tidigare idag till familjeläkaren och tog mina sista prover som ska skickas till akademiska, läkaren såg lagom skraj ut när han såg att jag var helt blå i armvecket ( stackarn trodde väl att jag knarkade eller något ) så jag fick snabbt förklara att jag nyligen opererat mig.. haha.  Och som svar fick man " då hoppas vi att du har något blod kvar då ;) ) haha ja visst, men jag började tveka när han tog fram tio seriöst tio rör.. men de gick tametusan, de fanns blod kvar.. slapp man oroa sig för den saken, haha skämt osido. 
 
nehep, inget mer att säga för tillfället!
 
Vi hörs sen va? Kram 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback