save those words

Hej!
Nu har det varit rätt glest med uppdatering igen men ja, de är som det är.  
Var ner på cityfestivalen igår med mina kollegor, det var faktiskt helt okej. Dock väldigt mycket folk, man kunde knappt röra sig alltså. Vi förade lite hemma hos ena kollegan innan vi tog taxi ner, efter vi varit inne på själva festivalen drog vi till "vardag"  o där var de så mycket folk att man knappt kunde gå, alla knuffades och jag blev bara tjurig och gick därifrån, haha. Men när det är så mycket folk är det inte ens kul längre, så vi gick tillbaka till cityfestivalen och satt oss i öltältet där,mycket lugnare. Blev rätt sent så känner mig helt död, dock var jag näst intill nykter då jag ska på bröllop idag. Men jag har verkligen världens bästa kollegor och är så otroligt glad över att jag har dom, mina favoriter rakt igenom. 
 
 
Nu ska jag försöka vakna till innan man ska börja fixa sig inför bröllop. Idag är det din dag älskade syster, så glad för din skull och önskar er all lycka. 
 
 
Lite bilder från igår, dock glömde jag nästan helt bort att ta kort så det blev bara några få. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback