nattjobb

Hallå!
sitter i skrivande stund på jobbet, räknar ner varje timme, minut och sekund tills jag får gå hem. Är så trött idag, knappt sovit någonting och då har jag redan jobbat en natt innan denna så jag kan lova att jag känner mig lagomt trasig alltså.

Har iaf några dagars ledighet att se fram emot sen, ska verkligen njuta. Har redan planerat hela morgondagen, ska först hjälpa svärmor med en sak rätt tidigt så kommer endast få sova nån enstaka timme i morgon men de gör inte mig något då jag ändå är ledig, senare mot eftermiddagen/kvällen så blir de bad och grill med älskling, min syster och hennes kille. Har sånt sug efter bad, så ska bli skoj!

nu måste jag kila, de larmar för fullt.
hörs!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback