från jobbet

Hej mitt i natten!
sitter som vanligt på jobbet ( känns som jag bor här, är alltid här känns de som. ) just nu är de väldigt lugnt så passar på att blogga lite.

Dagen i sig har varit väldigt lugn, inte gjort något speciellt mer än att varit hos mamma och druckit lite kaffe innan Robin skulle iväg och jobba. han hann lagomt hem innan han skjutsade mig till jobbet, tycker de är as tråkigt dom dagar vi går om varandra. Vi hinner knappt ses innan den ena ska åka och jobba, men de e ju så de ser ut för dom flesta tråkigt nog och speciellt när man jobbar inom vården och har dessa knäppa tider, längtar lite smått till efter jag har haft semester och får börja jobba dag igen, de blir lite mer rutiner och man får iaf sova med varandra.

hur som helst, imorgon ( eller idag ) beroende på hur man ser de så ska jag hem o sova nån timme innan jag ska ner o fika på stan med en vän. Sen tänkte jag och älskling ta en vända på stan och kolla om vi hittar något intressant. Har inte något mer planerat, kanske blir lite bad på kvällen beroende på hur vädret ser ut.

Men bara för de börjar de larma överallt, man ska aldrig nämna ordet "lugnt" borde jag ha lärt mig vid dehär laget, haha.

vi hörs sen,






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback