Fredag

Hej!
Idag är de fredag, igen.. dagarna går så ruskigt fort. Det är nästan lite läskigt!

jobbade ett kort pass vilket var väldigt skönt då jag dragits med en riktigt jobbig huvudvärk. kom hem runt två o somnade nån timme tills Robin väckte mig när han kom hem från jobbet, vill poängtera att jag aldrig brukar sova efter jobbet oavsett hur länge jag jobbat så jag var och är helt slut.. får hoppas att de bara är en trötthet som är efter veckans jobb o inte att jag håller på att bli sjuk, jaja.. De visar sig! vi åkte iaf o handlade och nu åkte han iväg o hämtade hem ena hunden och jag slängde mig i soffan igen.

Ska zappa runt lite på tvn innan sambon kommer hem med pizza, sen blir det bara lugnt hela kvällen. Ska jobba hela helgen så de är bäst att man tar de lugnt så man orkar.

ha en underbar dag o ta hand om varandra.

kram



en redbull hoppas jag piggar upp mig något iaf :)!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback