regn-lördag

Hej
passar på att blogga medans jag ändå sitter i bilen o väntar på att sambon ska sluta, så typiskt mig att alltid vara så sjukt tidig jämt!

har faktiskt inte gjort något speciellt idag, gick upp sjukt tidigt för att skjutsa Robin till jobbet sen åkte jag och handlade, fick sällskap av min lillasyster som jobbat natt men skulle handla lite innan hon skulle hem och sussa, åkte sedan hem ett tag innan jag åkte o plocka upp min andra syster, träffade även pappa och min lillebror. När jag släppt av dom åkte jag till mamma och tog en kaffe och prata massa skit, den damen kan verkligen få en att skratta sig blå. :) åkte hem och somnade på soffan och nu sitter jag här. kort förklarat - en väldigt lugn lördag. precis som jag behövde känner jag, när han väl kommer ska vi åka o köpa pizza o sen blir de fortsatt soffläge hela kvällen, mysigt i detta väder :)!

nej nu ska jag ta en cigge i regnet innan han kommer, ha en fortsatt trevlig lördag. Kram








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback