brrr.. kallt!

Gud vad kallt de är på kvällarna nu, man känner verkligen att vi går mot kallare tider.. tyvärr! känns surt att veta att alla mysiga sommarkvällar o allt som hör till med sommaren är över.

hur som helst, är i Karlstad i skrivande stund hos Robins pappa och sambo. Vi kom hit igår faktiskt, har de super bra. Fick ett sånt fint välkomnande när vi kom igår, dom var så glada över att jag klarat körkortet och fick både vin och en jätte fin present av Catherine, så tacksam ♡
vi drack lite vin och satt ute i solen och lyssnade på musik innan vi tog bilen ner på stan och gick till Harrys och tog oss en drink. dock fick min mage något spel och jag fick såna hemska kramper så att jag knappt kunde varken stå eller andas, nästan så ambulans fick ringas. Men envis som jag är stod jag ut och efter att par timmar av rent lidande så släppte de som tur var.

Idag har vi varit och ätit på en super fin golf restaurang och spelat lite minigolf, sen bara tagit de lugnt. Är så hemskt trött så de är faktiskt himla skönt att ta de lugnt. Nu har jag precis bäddat ner mig i soffan och vi ska väl slå på någon film, men känner jag mig rätt så kommer jag somna som jag gjorde igår i Robins famn, om man säger såhär: Robin och hans pappa har samma filmsmak men de är inte direkt min smak, och följderna blir att jag somnar.. haha ;)


hörs i morgon sötisar.
ha en fortsatt trevlig kväll, kram






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback