söndag, sol underbara sol

tjenare!
söndagen bjuder på super skönt väder som jag tyvärr inte njuter så mycket av då jag är rätt sliten sen igår, har varit iväg med sambon o köpt lite kläder då alla mina sommar kläder som jag hade förra året är alldeles förstora. måste köpa mer men får börja såhär.

sitter i min gamla gungstol och pustar ut medan Robin yrar runt som en förvirrad höna, vi håller nämligen på att stor städa men kände att jag verkligen behövde sätta mig en stund. Efter gårdagens stora alkohol-intag så känns min kropp inte helt hundra alltså, haha.

måste rusa igen, städa de sista och ut med hunden innan man ska åka o grilla hos mamma, så lite sol får jag nog njuta av.

ha de bäst hörrni!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback