lediga dag

God förmiddag.
Hade hoppats på lite sovmorgon på min lediga dag. men de gick ju sådär. vaknade vid 8 och var klarvaken. försökte somna om men när jag märkte att de mer eller mindre va hopplöst gick jag upp o satt på kaffe. Sen drog jag igång städningen och tog ut hunden. Nu slängde jag mig raklång i soffan och kikar på sons of anarchy. Min absoluta favoritserie. mannen kommer väl hem om ett par timmar o då ska jag försöka tvinga ut honom i skogen. de återstår att se om jag lyckas. :) jaja. Nu ska jag fortsätta titta på serien o hoppas att dom från föreningen ska komma o kika på vad de nu va. Men de är väl förgäves. de stod på lappen man fick hem att dom skulle dyka upp någon gång under v42 haha. kram på er


 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback