bara jag som lyckas.

Godmorgon.
min lördag kunde ju ha börjat bättre, vaknade inatt med 40 graders feber och en sambo som skriker hysteriskt att jag yrar och kokar. jag sket mer eller mindre i de och tog två alvedon och gick o la mig ihop om att de släppt tills jag skulle kliva upp, men de va ju bara att drömma om. istället hade tempen ökat ytterliggare. Dum som jag är tänkte jag ändå fixa i ordning mig till jobbet. Men när jag insåg att jag nästan höll på att svimma i badrummet så va jag mer eller mindre tvungen att stanna hemma denna helg. jag som precis blivit frisk igen? Jobbde igår och bam.. idag är jag sjuk igen.. kan man ha mer otur eller? avskyr att va hemma, avskyr att vara borta från jobbet. Går med en ständig oro i kroppen när jag är hemma. menmen.. vad ska man göra. 
 
Ska krypa ner i sängen o bara döö hela dagen. Ska skicka iväg sambon o lillebror till affären o köpa glass o dricka. De ända jag tror att jag kommer få ner idag. Mår såååå illa.. ush! 

jaja, men hoppas ni har en bättre dag än vad jag har. ska ta o ringa läkaren senare..
njut av att vara frisk, njut av livet. 
 
kram på er! 


just love you, hårboll ;* 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback