its now or never

Hej söndag!
idag är det söndag, vädret är inte lika bra som igår men de gör inte mig något. Har inga större planer för idag, mest ta det lugnt och fånga lite energi till veckans arbete. Har ju min riktiga jobbvecka vilket betyder att jag även jobbar helgen, känns sådär men vad ska man göra. :) 
 
Snart är det även studenten, då är det ett år sedan jag tog studeten och mycket har hänt under detta år. Stora förändringar i mitt liv och känner att man är som en ny människa. Har flera nära som tar studenten iår, och jag kan tänka mig deras nervösitet och förväntningar för den stora dagen. Robin syster tar även studenten i år och jag ska vara med och fira in den stora dagen med henne, dock jobbar jag på morgonen och dagen efter men på kvällen kan jag nog klämma in lite firande av henne, ska bli kul! 
 
Nu ska jag fortsätta kolla på film, ska gå egenom alla irene huss filmerna hade jag tänkt. Allafall så många jag hinner innan robin slutar jobbet så får vi se om man hittar på något eller vad man ska göra, allt beror på vädret och vad det tillåter. Nu ser det ut som att de ska regna, lite regn hade inte varit helt fel just nu känner jag. Varit så varmt i flera dagar så lite regn och solsken mot kvällen vill jag beställa, ;) 
 
 
Nä ni! nu ska jag återgå till filmen.
Ha de så bra, kram 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback