Tv-mys

Hej!
Mobil-bloggar så blir de lite stavfel och osammohängande meningar så förstår ni varför, haha.

Hur som helst, har jobbat idag, steg upp halv fem i morse, så är helt slut. Ska jobba hela helgen också men i morgon får jag allafall lite sovmorgon så de är verkligen ett plus.

Så vad händer annars? Inte mycket, eller vi förbereder oss inför en flytt som kommer ske inom några månader, vi ska ju total renovera den så på söndag efter jobbet ska vi till Ikea med pappa och hans tjej för att titta på kök, så får vi se om vi hittar ett snyggt kök! Spännande :)

Tror jag håller på att bli sjuk också, hostar och nyser hela tiden. Har riktigt ont i halsen också, men så länge jag är feberfri så är de bara att kriga på! Nu ska jag göra i ordning lite käk, blir hemmagjorda hamburgare. Enkelt och snabbt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback