can you feel the love tonight

Godkväll! 
sitter med datorn i soffan och en sjujädrans huvudvärk, känt mig seg och allmänt borta i skallen. Antar att de är tacken för igår så de är smällar man får ta, haha. Har varit runt och slängt en del idag, tog en rejäl sovmorgon sen kom mamma och Eemelie förbi en stund. Jag passade på att tigga skjuts av mamma så tog jag mig till jobbet en sväng och satt där och tog en kaffe med mina härliga jobbarkompisar, dom såg ut som frågetecken och tyckte jag va allmänt korkad som kom dit på min semester, haha. Va väl där ett par timmar innan pappa kom och hämtade upp mig på jobbet, sen drog vi till Robins jobb och mötte upp honon och min lillebror som hade varit hos en kompis. Sen följde pappa och broder hem hit och kikade dom med på nya lägenheten. Dom drog och vi tog oss till Robins mamma där vi käkade och hade det trevligt en stund, sen iväg igen och handla lite så nu äntligne, bokstavera äntligen.. fick jag slå mig ner på arslet, som sagt - trött.  Nu måste jag bara fixa med adressändringen och sånt smått innan jag får ta lördag på riktigt, men då slutar de väl med att jag stordäckar. 
 
Nu ska jag ge min vovve lite mat, sen fixa de sista. Puss
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback