äntligen

äntligen har jag fått min dator, de va ju inte en dag försent. Så nu ska jag försöka uppdatera lite bättre, som jag lovat. 
 
dock är jag mitt uppe i en flytt, bor i ett kaos kan man säga. Så de kan hända att uppdateringen blir lidande, men de gör ingenting va? :)
 
 
så, som jag sa är jag mitt uppe i en flytt så sen i söndags har det varit full rulle och jag har knappt hunnit andas i mellanåt, jag känner mig verkligen apstressad. Har städat ur den gamla lägenheten idag, dock har jag en del kvar men de känns skönt att man iaf kommit igång med den, de är inte så jätte många dagar kvar tills den ska va klar. Vilken "lugn" semester jag fick.. NOT!  
 
Nä nu ska jag försöka lära mig min nya dator litegran, apple kan ju vara lite komplicerande, ibland iaf ;) 
Vi hörs sen & ja nu får ni ett inlägg utan bilder, jag har inte riktigt lärt mig hur jag får in bilder i datorn.. haha 
 
 
puss 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback