Söndag den 13

Godmorgon hörrni! 
Idag är det min födelsedag, jajamensan - idag blir jag 21, tycker de låter så gammalt? De känns som de va nyss då man liksom va 14-15. Helt sjukt egentligen vad tiden går fort. 
 
Hur som haver, vaknade för en liten stund sen och ska försöka skynda mig. Måste göra mig klar, ta ut vovven och städa på en timme, robin kommer nämligen hem snart och då ska vi på lägenhetsvisning och sen ska vi till mamma för att fira mig och hämta lillan, gud vad jag saknar henne! 
 
sen måste ni gå in på Sannas blogg och kika, jag vet att jag sa de igår också men klicka in på hennes blogg. Världens härligaste tjej, så sjukt bra på alla sätt och vis. En riktigt pingla :) Klicka HÄR eller HÄR och du kan också klicka HÄÄÄR för att kommat till hennes sjukt bra blogg. :)
 
 
Aja, vi hörs om en stund för nu lär jag lägga i en växel.  Puss
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback