skit-dag.

hej på er!
tror jag håller på att bli sjuk, ont i halsen och hängig. Får se vart detta leder, inte så himla fiffigt att bli sjuk nu känner jag, inte rätt tidpunkt. 
 
aja, annars rullar väl allt på. Jag är på super kasst humör, och bryter ihop för minsta lilla. De är för mycket nu som jag har slutat med så kroppen hinner inte med liksom, både ciggen + allt socker, samt att jag bara äter en viss mat hela tiden och ingenting annat, eller mat och mat.. lågkalori-drinkar.  De är det ända jag dricker dagligen, samt vatten och de ska jag göra i två veckor, de är en förberedelse inför operationen. Så ja, humöret pendlar som en karusell. 
 
Mamma hämtar mig om en liten stund så ska jag och amy åka dit, få se om jag kanske sover kvar där också. De känns som att jag behöver de nu när de är lite jobbigt, behöver tänka på annat!
 
Nu måste jag packa ner de sista. Hörs när jag är hos henne! Kram 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback