Ny design

Hej!
Som ni ser så är allt nytt här på bloggen, (om ni inte ser så tryck f5) Så jag vill börja med att tacka Sanna som la ner så mycket tid och energi för att hjälpa mig att få de nytt och fräsht här på bloggen, hon är grymt duktig på att designa som ni ser. Hennes blogg hittar ni HÄR och även i spalten längre ner.   Tusen tack gumman!

Jag ville som sagt få en ny start här på bloggen, även om inläggen är kvar sen tidigare så vill jag börja om. 2013 är och kommer bli ett tufft år för mig, men jag måste se de ljusa att efter detta år blir de lättare och de är det jag får se  fram emot, efter regn kommer solsken brukar de väl lyda? så jag få tro på dom orden helt enkelt. 
 
De börjar redan på måndag, då blir det att vara på akademiska sjukhuset hela dagen, är så tacksam att jag har min familj nu då jag kommer behöva dom som mest. 
 
Och detta år ska jag försöka blogga mycketmycket mer, ska inte lova för mycket men ska försöka så gott jag kan.  
och när jag ändå är i farten, jag fyller 21 år i morgon, eller ja snarare om 10 minuter för att vara exakt. Känns ju sådär, känner mig liksom.. apgammal ;o  vart tog tiden vägen liksom? Nyss var man 15.. haha 
 
 
 
 


Grattis! :)

Svar: tack så mycket :)
ssandraewelina.blogg.se

2013-01-13 // 10:03:01
» Klara

Grattis. Din nya design är fett cool

Svar: Tack och tack, de är tack vare sanna den är så härlig :D
ssandraewelina.blogg.se

2013-01-13 // 10:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback