modifast-blä

Godmorgon!
Hoppas ni alla sovit bra, jag har väl sovit bättre förr. Sov ju som sagt hos min mamma inatt då jag behövde komma hemifrån lite, jag och min lillebror tog mammas dubbelsäng vilket jag nu ångrar, han sprakas och tar upp seriöst hela sängen. Han låg med huvudet på sin sida och bena på min, vilket resulterade att jag böt plats vid fem efter att ha övervägt de under dom fem gångerna jag vaknat upp, haha. 
 
Aja, vaknade vid sex. Gick upp och satt mig vid tvn en stund innan jag följde med mamma att skjutsa alex till skolan, tänkte att jag skulle passa på att rasta Amy under tiden.Gjorde även i ordning min smothie som jag nu endast dricker fem ggr om dagen istället för någon måltid, och eftersom att jag avskyr dom så testade jag att lägga i några isbitar, de blev bättre men smakade fortfarande rugguggla, jag får ju verkligen igång kräkreflexen kan jag ju lova.. saknar mat!! haha :((

 
Aja, jobbet ringde nyss och frågade om jag eventuellt kunde jobba inatt och ja självklart. Så ska se ifall dom ringer upp snart så man kan vara hundra på de och planera dagen efter de, måste såfall lägga mig och vila ett tag så jag orkar. Sen vet jag inte hur orken är nu när jag går på diet och blodsockret och allt åker upp och ner men de fixar sig nog, behöver pengarna om jag nu ska vara sjukskriven efter operationen ett tag. 
 
 
Så ja, de blev ett rätt tråkigt inlägg men ibland kan de bli så, haha.  
Ska lägga mig i sängen och kika lite på tvn. Puss
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback