låt aldrig dina minnen bli större än dina drömmar

Hej!
Har inte orkat bloggat förens nu, eller orkat och orkat. Jag har inte haft tid.
 
Vaknade rätt tidigt och gick ut med hundarna, fixade lite smått hemma och sen tog jag med amy och mötte upp amanda och hennes hundar. Vi gick till fotbollsplan och släppte dom och lekte massa innan vi höll på att frysa fast, haha. De va ändå -18, brr.  Vi gick sen spåret hem så dom skulle rastas ordentligt också, Amy skötte sig galant, hade henne lös till stor del av tiden, ända gången jag kopplade hennes va när de kom en hund, inte för att hon är elak på nått vis men man vet ju aldrig hur den hunen man möter är. Så hon va faktiskt asduktig. Stolt! 
 
Kom hem och fortsatte städandet och sen har jag sökt massa jobb, nu sitter jag och småskrattar för mig. Bamse, vår andra hund. ligger och sover, men han drömmer så han låter typ askonstigt, haha. Söten!

Nu ska jag försöka tvinga ut dom i kylan, inte för att jag tror att de blir något problem där inte. De är nog snarare jag som inte vill ut, haha.  :) 
 
 
 
Min grymt söta lillebror fick stå för bilden idag. ;*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback