Kvaliteten på ditt liv styrs av kvaliteten på dina tankar

kom nästan nyligen hem från uppsala, har bara hunnit gått en promenad med hundarna och plockat undan lite här hemma, såg ju ut som en bomb exploderat eller något sånt, haha.  Amy ligger helt utslagen i sängen, hon har varit och busat med grannhundarna medans jag var borta och de märks, får knappt nå liv i henne. Men gud vad skönt det är med trötta hundar, de bästa som finns nästan.
 
 
Hur som helst, sjukhusvistelsen gick bra Tog en del prover och va på en del möten med både narkosläkare, sjuksköterskor, läkare osv. De va så kul att se lindas miner när dom sa " ja sen går du ner till narkosen, ja så går du till dittan och dattan"  hon va nog en aning trött på att springa i alla dess koroidorer fram och tillbaka, men de va jag också ska jag säga. På akademiska sjukhuset i uppsala är det inte lätt att hitta kan jag lova och när vi väl försökte så så tappa vi bort oss och när vi frågade dom som jobbade där så sa alla hela tiden olika, de verkade som dom inte själva hittade där, haha. Såja, vi va rätt förvirrade.  Men vi vart klara fortare än vi trodde och Håkan jobbade ju och var inte färdig där förens vid fyra, så han skjutsade oss till ett stort shoppingcentrum så vi strosade runt där och fjompa oss ett tag innan vi tog en mysig fika och snacka massa skit.
 
Så de va i stort sätt min dag, nu ska jag snart slänga mig framför tvn en stund. Är helt slut i huvudet. 
så ha det så bra så hörs vi sen. Puss
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback