Just me



fin header!

Svar: tack! :) De är en som heter Sanna som gjort den, riktigt duktig tjej :)
ssandraewelina.blogg.se

2013-01-19 // 21:15:48

Sv; Tack så mycket! Allt bra? :)

Svar: ja absolut, de fungerar. Hur är det med dig?:)
ssandraewelina.blogg.se

2013-01-19 // 21:15:59

Sandriss!! Jag saknar dig jag!!!!

Svar: åh bettan!!!!! jag saknar dig med.. sjuuukt mycket. Hur är det med dig?:D
ssandraewelina.blogg.se

2013-01-20 // 03:44:53

De är jjättebraa :D!! Hur är de med dig själv? har läst att du ska operera dig? :o

Svar: - sv, ja de ska jag :) Toppen att allt är bra, hur går det med allt? Jobbar du? pluggar du? vad gör du? :) berätta lite.. :D nyfiken ju :D
ssandraewelina.blogg.se

2013-01-20 // 17:35:02

Men whaaat? varför? :O jag jobbar på som bara den, blev ju kock å blev kvar som anställd på samma ställe som jag hade praktiken! Lever livet på helgerna om ja inte jobbar dagen efter alltså, fått mig en egen liten lägenhet i höstas som jag stortrivs i å de är verkligen en bettanlägenhet! hahaha! fortfarande samma humor, kanske lite grovare nuförtiden, ? man skulle kunna säga att jag är som jag alltid har vart :) , va gör du själv? :D

Svar: - har lite problem med magen!
Aw va kul, de har ju verkligen gått framåt för dig. Va kul att höra.. ja din humor saknar man som tusan juuu!!!!! hela dig saknar man!!!! hur går de med killarna?;)

Jo för mig rullar de på, bor i en tvåa med min sambo i Västerås. Vi har våra två hundar som jag spenderar mycket av min tid med. Jag jobbar som vikarie på två olika grubboenden och min sambo jobbar i affär. :) Så ja, de rullar på!! :)
ssandraewelina.blogg.se

2013-01-23 // 00:50:45

Jag har mina män, (ordningsvakter...) ;) Annars lever jag själv, orkar inte va ilag med nån liksom! :P Ja, jag är riktigt stolt över mig själv faktiskt, trodde typ att jag skulle va arbetslös innan jag gick ut skolan så de känns riktigt bra! :)

Skönt å höra att de går bra för dig med!! :) förutom de där med magen då!
Vi måste verkligen försöka ses nått inom en snar framtid på nå vänster! :)

Svar: precis:)
Ja de måste vi verkligen!! hur ser ditt schema ut? är du ledig något? har du tagit körkort? tänkte om du kunde ta dig hittåt. :) Så får du se vad Västerås har att erbjuda, mohaha. :D
ssandraewelina.blogg.se

2013-01-24 // 00:53:47

jag jobbar ungefär varannan helg å vissa dagar i veckan, men vi ska lägga schema imorn så jag kanske kan planera in nått kommande månad :).
Alltså, de känns som att jag aldrig kommer få körkort, hatar teorin :o! Går så fantastiskt segt med den så jag skämmes tamefan! :s de skulle faktiskt va riktigt kul å åka neröver å hälsa på! sen är ju du alltid välkommen upp till mig! å se va östersund har å erbjuda på helgerna å stammiskrogen hahahaha!! ;)

Svar: okej, de låter ju kanon! Ja du måste ju komma, seriöst.. skulle va askul! :) och jag måste åka till dig med, de får vi också planera in tycker jag. Vi kan ju kankse planera och försöka få in dagar nu efter operationen, vi kan ju se hur jag mår efter så kan vi planera då. :)
Ta mitt nummer så håller vi kontakt där ist? 0735759630 skriv ett sms eller ring så jag har ditt nummer också! :D
ssandraewelina.blogg.se

2013-01-24 // 17:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback