har man viljan, går allt!

hallå!
Hoppas allt är bra med er trots de kalla vädret ute? Jag skulle ut med hundarna och tro mig, jag klädde mig rejält men frös nästan ihjäl ändå, så de blev en snabb sväng kan jag lova. Dock är största hunden rätt seg av sig så de kunde jag ha gått snabbare, haha.
 
Aja, femte dagen med modifast. och de är nu de börjar gå bra. Jag vaknar inte längre med huvudvärk och jag mår inte illa konstant, dock kan illamåendet komma närmare kvällen men hellre de än att de sitter i hela tiden. Jag är inte heller lika hungrig längre, är ju såklart hungrig men inte så jag håller på att bli tokig. Så jag hoppas hungern släpper mer så är de bra :) Har ungefär 10 dagar kvar som jag endast ska dricka flytande, de ska nog gå ann! Jag måste ta fram min yttersta vilja och varje gång de nästan brister för mig så försöker jag tänka på de possetiva som blir i slutändan, de kommer ju bli apbra.. men de gäller att man kämpa för de, ingenting här i livet är gratis.. right? :)
 
fy vad jag babblar känner jag.. ska slappna av lite nu, har städat och haft mig hela morgonen så nu skiner de här hemma :)
 
Nu ska jag hälla upp lite ramlösa sen ringa amanda och kolla om vi ska ta en kaffe. :)

Hörs sen!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback