godmorgon söndag

"Godmorgon" haha.
Första dagen jag verkligen tar lite sovmorgon, mamma ringde och väckte mig och var lika förvånad som jag att jag fortfarande sov. Jag vaknade ju vid 9 men lyckades somna om fram tills nyss, de va faktiskt riktigt skönt.
 
Så nu ska jag skynda mig att plocka undan och bädda, sen ta ut hundarna på en promenad innan Håkan kommer och hämtar mig och Amy. Vi ska nämligen hem till mamma och vara där ett tag. Robin jobbar hela dagen, likså igår så då får jag hitta på saker på egen hand, haha.
 
 
Nä jag måste verkligen skynda mig.  Puss
 
 
 
old pic :*


sv: Tack så mycket! Allt bra?

Svar: -allt är bra :) med dig då? :)
ssandraewelina.blogg.se

2013-01-20 // 18:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback