dagen före operation

Hej 
 
Fy va dagarna går fort,man hinner ju inte med? De känns som man knappt hinner få något gjort innan kvällen tar över.
 
Dagen startade på ett rätt dåligt sätt, va sur för att robin inte gav mig en puss innan han gick till jobbet. Skrev förtvivlat ett sms och frågade varför, fick som svar " ville inte väcka dig, du sov ju"  meeeh?  okej, jag brukar alltid vakna när han åker till jobbet för han väsnas en del på morgonen, och jag är jäkligt lättväckt men jag va väl ovanligt trött denna morgon? va fjollig jag är egentligen, att en liten puss kan betyda så mycket? men för mig gör den min dag faktiskt, haha. Helt konstigt :)
 
Aja, har städat, packat sjukhusväskan och varit ute med både grannens hundar och min egna. Ska snart försöka packa ner de sista och ta ut bamse innan mamma kommer och hämtar mig. Packning är ingenting för mig, har fått packat om tusen gånger men ändå får jag inte plats med något? tycker jag.. haha, fick lägga min onepice i en påse,  dumheter.. måste införskaffa mig en större väska tror jag.  :D
 
Annars mår jag okej, men mina nerver börjar ploppa upp nu när alla skickar sms där de står " lycka till i morgon på operationen, hör av dig efteråt" och dom på mitt jobb ringde och sa " vi tänker på dig, lyckat till i morgo"  :) de är hur gulligt som helst egentligen, mende gör mig mer nervös för jag vill inte tänka på de alls, tar allt i morgon istället då de är dags. 
 
Sen vet jag inte om detta är sista inlägget innan min operation, vet inte om jag hinner i morgon. De lär visa sig. Nu ska jag allafall fortsätta med det sista. 
 
Ha det så bra så hörs vi. 
Puss
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback