30 januari - operationsdagen.

Godmorgon!
 
idag är de dags, är inte ett dugg nervös än faktiskt men de kommer nog garanterat när jag börjar närma mig sjukhuset, de känns rätt sjukt att dagen har kommit som jag väntat på så länge. vill bara få skiten gjord så jag kan börja ett nytt liv sen,  de finns en sa som oroar mig inför operationen och de är den förbannade narkosen, hur jag kommer må efteråt - de är väl de som oroar mig mest! 
 
aja, klev upp för ett tag sedan och har redan hunnit duscha och klätt på mig, ska borsta tänderna om en stund. hörde också precis att de spöregnar ute, kuul.. inte! ska liksom åka till uppsala i detta oväder!
 
jag är också på fastande mage,  så kan lova att jag både är törstig och hungrig.
men nu ska jag sluta gnälla och göra nytta. 
 
ha de bra,  puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback