kommer inte på någon rubrik

Hej!
har inte haft något speciellt att skriva om så har därför låtit bli. Tänkte göra ett försök nu, inte för att jag tror att de blir något speciellt dehär heller, men äsh! 

idag har jag faktiskt inte gjort ett skit, tagit det lugnt helt enkelt. De är nog det som är meningen att jag ska göra nu när jag är sjukskriven, eller ah kanske inte såhär lugnt, haha.  Har knappt varit utanför dörren, bara när hundarna behövt gå ut. Fy på mig! 

Nu sitter jag och tittar på " vad blir det för mat".  Ett program jag verkligen tycker om, Per Morberg gör ju det så bra. Han är ju så härlig att titta på, inte riktigt som dom andra kockarna tycker jag.  Jag ska titta klart på dehär och ta en längre promenad med hundarna innan Robin kommer hem från jobbet, då blir det matlagningsdags. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback