Ingen dator = dålig uppdatering

Som rubriken lyder så har vi ingen dator, som jag nämnde förut råka jag slå lite allt för hårt på den när jag var förbannad (korkad som jag är) så förmodligen har jag pajjat hårddisken.. Så nu är vi utan dator, så blir detta inlägg konstigt och osammohängande så vet ni anledningen, haha.

Idag har jag jobbat, fjärde dagen på nya jobbet och de går bättre för varje dag som går. Jag börjar komma in allt mer och mer så de känns riktigt bra. Jag jobbar ju nästan varje dag nu och framöver så snart borta jag kunna stället utantill, men de tar ju tid som sagt! Man får ta sig tiden och ta in all information osv.. De ska nog gå bra!

Så va händer annars? De har varit påsk och grejer, påsken spenderade jag hos mamma där alla mina syskon också var, de va verkligen en bra och mysig dag.

Jo juste, Robin tog körkort idag. Gud va härligt, han är så glad och de förstår jag, som han har kämpat med teorin i månader och äntligen så klara han de, han va långt över godkänt så en riktig krigare är han, verkligen värd detta. Han hämtade mig när jag slutade jobbet och då åkte vi och tankade sen svängde vi förbi mamma där jag träffa lillasyster och hennes kille, tog en cigg och pratade lite innan vi gick in till mamma för lite prat en stund, passade även på att pussa på min lillebror! De vart ett snabbt besök innan vi for vidare och åkte till maxi, Robin och jag vet inte varför vi åkte dit. Vi behövde ingenting egentligen, de va nog bara dedär att åka iväg bara vi två och njuta av stunden, som jag skrattade åt honom.. Han är rätt tokig han! Min lilla prins!

Nä nu måste jag avrunda detta inlägg, som jag sa så blev de ett rätt osammanhängande inlägg men så får de bli, nu måste jag sova.. Upp sjukt tidigt i morgon för mer jobb! Godnatt på er! Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback