tro på ditt inre, lyssna på dig själv.

Hej!
Dagen har varit rätt lugn, vaknade rätt sent av att morgan smsa. Gick över och hämta tindra och sen har jag fixat och plockat här hemma medans robin åkte iväg för att köpa nytt hemmabio, sen fick vi besök av lite trevligt folk innan håkan hämta upp mig och robin för att åka till mamma ett tag, där bjöds de på en hel del skratt måste jag säga, super mysigt! Kom hem rätt sent så har inte hunnit gjort så mycket, gick över till amanda en stund och så.
 
så.. ja :D  min dag i en förkortning, smådetaljer är nog inte så viktigt eller vad säger ni? ;) De är väl redan tråkigt som de är, haha.  Aja, hur som helst.. Ska strax krypa ner brevid robin för i morgon ska jag ner på stan en vända med kenneth för att fixa lite småsaker, sen tror jag att julia och dalia skulle komma förbi på en stund på kvällen.  Men de återstår att se! 
 
 
Sov gott hörrni!  :*



Mitt hjärta! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback