Oavsett hur du känner dig; kliv upp, klä på dig, och håll drömmarna vid liv.

Hej!
Freda idag, skönt, eller? jag bryr mig inte så mycket om helger längre, förut när jag gick i skolan så va det de ända man längtade efter men nu är de inte så, uppskattar ibland till och med vardagar mera. Hur som helst, vad har jag gjort idag då? inte så mycket faktiskt, städat och fixat här hemma så nu ska jag snart börja med maten och ta ut hundarna, även gå över te grannen och ta ut hennes hundar och sen hoppas jag robin kommer hem från jobbet så man kan krypa ner i soffan och bara mysa, jag gillar verkligen inte att vara ensam hemma när de är mörkt? haha hur ska de här gå? har bott hemifrån 2 år men de är nu som dehär börjat? jag är för nojjig helt enkelt, haha. 


Nu måste jag skura sen ska hundarna ut. Vi hörs sen!


Mitt varadagsrum, dock är lite lite förändringar sen den bilden togs. Men jag har lovat er bilder på hur lägenheten ser ut och ni ska de, men nu är de så att vi ska få hit tapetserare som ska fixa sovrummet och de tar några veckor till innan dom kommer men sen när de är klart så ska jag visa er, jag lovar! ;) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback