Nattinlägg

Sitter på jobbet och försöker få tiden att gå fortare, men de lyckas jag inte så mycket med. Längtar till min säng, skulle va skönt att sova bort min fruktansvärda huvudvärk som jag har fått på köpet, sån äcklig huvudvärk så man mår illa. Försöker pimpla i mig både vatten och kaffe men de ger ju inget vidare resultat.

Nu är de ca 9 timmar tills jag förmodligen landat hemma i sängen. Fast i och för sig så ska jag promenera med hundarna när jag kommer hem, lovade Robin de så han slipper knata upp tidigt på hans lediga dag, så sängen får nog vänta ett tag till haha.

Nej Gud vilket tråkigt och meningslöst inlägg, men de passar väldigt mycket in på hur jag känner mig just nu. ;)

( fick bli en bild på min lilla tös när hon sover, tog de här om dagen. Mitt lilla charmtroll! )




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback