Alone we can do so little; together we can do so much.

hej på er!
vaknade väldigt tidigt av att målaren som ska fixa sovrummet kom vid 7 snåret, drog upp robin och tog med hundarna till vardagsrummet där vi la oss en stund och tittade på tv innan vi tände upp massa ljus och käka frukost till nya sons som kom ut idag, (sons of anarchy) sen tog vi med oss hundarna och en leksak och gick och släppte dom, va säkert ute över en timme. Kom nyligen in och ska ta de lite lugnt innan vi ska koppla upp hundarna och ta oss till morbror där robin ska hjälpa han att måla, tror jag!  Går ju inte att vara hemma när målaren är här, stinker ju både spackel och färg överallt, pluss att vi fått bära ut allt utom sängen till vardagsrummet så de ser ut som en svinstia, och inte nog med de så ska de se ut så till tidigast fredag " yey"  :( 
 
aja, bara att bita ihop för de blir så jäkla bra sen och då ska ni få bilder på vår lägenhet som jag nämnt tidigare. 
annars händer väl inte så mycket, jag jobbar en del och försöker umgås med nära och kära så mycket igår, jobbade några få timmar igår och sen mötte jag upp robin för lite käk på stan och sen tog vi oss till mamma där amy va, har sån jäkla bra familj som alltid ställer upp när man behöver de nu när man jobbar. Älskar er oändligt! 
 
är ledig idag och ledig i morgon sen jobbar jag fredag, men de känns tametusan inte som att man är ledig, får ju knalla upp innan 7 för att målarsatan kommer. vad possetiv jag låter, visst? haha :)
 
sen fick jag min studentpressent av min familj här om dagen, tatuering! Jag la ju upp den på bloggen samma dag som jag gjorde den så ni har ju redan sätt den, anledningen till att jag gjorde den så sent var för att både jag och min syster som också tatuerade sig samtidigt valde att tatuera oss i stockholm där dom faktiskt var riktigt gryma, och då hade dom en del väntetid och sen ville vi inte tatuera oss i sommar heller då man måste vara noga med att ha solskyddsfaktor gånger hundra och massa annat att tänka på då, visserligen va de knappt nån sol i sommras, menmen. Ni fattar poängen! hah.  Så jag och min syster och hennes kille åkte till stockholm förra tisdagen och hade en hel dag där, super mysigt! 
 
 
Nu ska jag försöka leta efter fjärkontrollen som robin säger är pust väck, jag kan ju lova att den säkert ligger närmare än vad han tror, de är så de brukar vara;)  Puss på er!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback