upp och ner - ner och upp

Hallåådär!
Min dag började tidigt med att ta mig till skolan, sedan var de bara "jobba med rester" eftersom alla lektioner har slutat. Så jag såg till att greja engelskan och höja mig i ett annat ämne så nu är allt inne och jag har inte en ända rest, så nu TAGGAR vi studenten ;) helt galet, tar studenten om 10 dagar, helt sjuk tanke egentligen.   Hjälpte även Julia med hennes nationella.
Kom hem tidigt och tog mig en promenad med bamse och sen har jag chillat faktiskt. Ska nu göra ett ryck och städa, måste verkligen diskas och damsugas. Ska även starta en tvättmaskin!  Fick ett tråkigt besked idag också, besiktningen gick inte egenom på min förra lägenhet så nu konstar de ännu mer pengar än vad de redan har till studenten, plus att jag inte är klar med student - grejerna än. De dyraste är kvar, inte alls kul! 

Hur som haver, bara att stå ut. Nu ska jag göra ett ryck här hemma så de händer nånting nångång. 
Puss 

Bamse blev trött efter att ha lekt massa med pinnen, hjärtegull!


Du har så fin blogg :)

Svar: tack så jätte mycket snygging, desamma! :)
ssandraewelina.blogg.se

2012-06-07 // 23:16:09

jag såg dig i en av student vagnarna idag och milla med :)

Svar: ok
ssandraewelina.blogg.se

2012-06-08 // 16:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback