torsdag

Hej på er!
har ni haft en bra dag?  Min har varit helt okej, började med att jag verkligen inte ville gå upp, sov så otroligt skönt. Inte så ofta jag gör de men inatt så, men såklart så skulle jag upp tidigt den dagen man sover så bra. Jag klev upp vid halv 9, fixade i ordning mig och lämnade bamse till grannen så han fick busa lite med hans hund medans jag var i stan. Va borta två timmar bara, skulle igentligen på stan med robin men han fick jobba längre så jag åkte hem. Vi ska ta stan i morgon istället och då ska min fina svärmor vara med också. Hur som helst, kom hem och kolla lite på studentklänningar,  har så svårt att hitta nån som verkligen passar min smak och de börjar ju bli dags så jag får hoppas jag hittar den "speciella" klänningen snart.  Efter ett tags letade gav jag upp, började med maten och fick sällskap av julia i luren hela tiden, gud va vi skratta.  Babe kom hem och vi åt, nu gick han en sväng med bamse o grannen så jag ska ta och diska och städa undan. Vi måste även städa då hans syster kommer och har filmkväll med oss i morgon, mys! 

Måste försöka hinna plugga i helgen, har en del att plugga men har inte haft varken tid eller ork. Tänkte sätta mig nu ikväll men har varken lust eller ork, har sån huvudvärk.  Så, mina planer i morgon är stan med familjen hagman och sen blir det myskväll med Julia här hos oss. Lördag ska vi på midda hos pappa, har inte hunnit fira han då han fyllde förra helgen. Så ska ta med robin o åka dit, så ja.. hur ska jag få in pluggandet i de hela? antar att jag får ta en plugg-dag på söndag.  

Nej nu disken innan herrn kommer hem då de blir fart här hemma igen. Pusssss 



sv; nej, men har gillat honom väldigt länge :/

tack sötnos! :) vad gör du?

kram

2012-03-01 // 20:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback