orka stressandet

Nu är vi äntligen klara med storstädandet, har seriöst stått på alla fyra o skrubbat hela lägenheten. Så nu skiner den, dock känner jag mig ap-stressad men vet inte varför. Kan inte riktigt slappna av, de bara flyger tankar och skit runt i huvudet o jag kan inte sitta still, de är väl för mycket av allt bara. Känns som de är massa saker jag måste göra och att jag vill ta itu med allt nu, men de kan jag ju inte. Hatar att säga - måste ta en dag i taget. Vill ordna allt på några sekunder, men de går ju inte.

sånthär orkar jag ju inte med, inte nu..  Men när jag är såhär då tänker jag liksom såhär; o shit måste göra detta, o den 7onde är det detta och den 8onde måste jag fixa skjuts dit, fan ska jag göra om inte de går, måste fixa detta till henne, detta ska vara klart då och dehär, och detta måste vara klart och hur ska jag hinna med de då, studenten, klänningar, osv osv.. blääää

ah ni hör ju, jag blir också stressad. Men sådär tänker jag exakt hela tiden. Blir ju knäpp av detta. 
Nu blir det lite big brother och försöka vila huvudet lite om de nu går.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback