i skolan

Godmorgon ;*
sitter i skolan och har utvecklingstörning, så j*kla tråkigt. Lektionen brukar vanligtvis vara intressant, men om man sitter tre timmar rakt upp och ner med en uppgift man inte fattar något av så är det inte så jätte kul faktiskt. En till sak jag inte fattar, vi har extremt mycket att göra, de är helt kalibalik och då har vi samtidigt projektarbete och en del har resten sen förut, och de är lärarna så medvetna om men ÄNDÅ matar dom på med uppgifter, prov och fördjupningsuppgifter? idioter rent ut sagt!  Hade vi haft en lektion som heter PROJEKTARBETE så hade de varit lugnt, för då hade vi fått in dom timmar vi behöver, men vi måste använda vår fritid till de? eller ja, de finns två timmar på träningstiden på torsdagar men de kan man ju inte räkna med varje torsdag att man kan jobba med de, man har ju andra grejer också?  pantade skitstövlar..  Ni får ursäkta mig, men nu är jag förbannad.

88 dagar kvar till studenten, får helt enkelt stå ut!


annars händer väl ej nått speciellt, har lunch om ett tag och då hoppas jag Julia kommer te skolan. Sen har jag en lektion till och förhoppningsvis slutar jag efter de och då ska jag nog träffa en vän en stund. 

Hoppas ni har en bra dag iaf. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback