work work work

Hejsan
Vaknade rätt tidigt då vår kvartertsvärd kom förbi och skulle kolla några saker, vi gick upp och åt frukost sen drog robin iväg, han ska beställa vår nya soffa som för övrigt tar hundra år på sig innan den kommer hit och sen ska han på besiktningen i skultuna. Själv så ligger jag i sängen och ska snart ta mig upp för att fixa i ordning mig innan jobbet, börjar fyra men ska vara där halv för att prata med petra innan om lite saker, jobbar till halv tio. Likadant i morgon, ush har en helvetesvecka. Jobbar varje dag, inte nog med de. Inte helgen som kommer, utan nästa så har jag delade turer hela helgen, så jag jobbar 11 timmar fredag 11 lördag 11 timmar söndag, kommer ju fasiken dö. Men jag har inge val, är iaf glad att jag har ett jobb. Jag menar.. de är inte många som har de.


Nu ska jag kollar klart på avsnittet sen ta mig uppåt, Ha en bra dag allesammans. Puss
Lyssna på låten btw, så jävla grym!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback