tiden tickar för fort

Hej på er mina hjärtan!
Trodde statistiken hade sjunkit helt nu när jag inte bloggat på väldigt länge, men chockad blev jag när jag såg att de inte alls var så. Har mina trogna läsare, kärlek till er. Ska försöka bli bättre med bloggningen, vilket jag även lovade er efter min student. Men de tog endast två dagar sen fick jag jobb, så nu jobbar jag hela tiden ungefär och har fullsmäckat schema till augusti.  Så ja, vad ska jag säga? de suger men de är pengar? jobbar nästan varje helg också. Men ska inte gnälla, cash is king.

Vet inte hur jag ska hinna med allt, har en lägenhet i skultuna som måste städas ur. Min fina sambo är där nu och försöker fixa klart de som skulle målas före besiktningen på måndag och sen måste jag greja städningen på något vänster, har även ett läkarbesök snart inför min operation, men hur ska jag få ledigt till att gå på den? Ja ni hör ju, ush. Trodde verkligen att de skulle lugna ner sig efter studenten, men ellerhur? haha. :) 

Nej hörrni, ska göra lite lunch nu och sen tänkte jag ladda ner lie bilder sen studenten? Tänkte om ni ville se.
Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback