Lördag

Hallå!
Har inte hunnit lägga in mina studentbilder som jag lovade i förra inlägget, eller hunnit och hunnir.. jag har väl glömt av det. Är inte heller helt kry, varit hängig i nästan en vecka vilket inte passar bra nu när jag precis börjat jobba. Men det är bara att stå ut! Jobbar hela veckan som kommer må-sön har även delade turer som består av 11 timmars jobb, kuuuul * not.  Men de är ju pengar. :)

Så vad har hänt idag? Inte alls mycket,  hade en söt julia sovandes här och vi gick över till Amanda och mojje igår kväll och snacka massa, sen blev det film-mys. Men vi vaknade som sagt väldigt sent och sen åkte hon hem, jag och robin städade undan lite och sen åkte han iväg en sväng. När han väl kom hem ringde vi över min syster och tog cyklarna och åt på burger king, efter de åkte vi hem och tog med oss vovven och gick över till Amanda och Mojje igen, robin hjälpte dem att sätta upp en hylla. Blev väldigt snyggt faktiskt!

Så nu sitter vi här, kollar på lite soffor då vi precis lagt ut våran och ska köpa en ny. Vi vill ha med två divaner, inte bara med en vilket underlättar en hel del när de kommer folk hit så slipper man sitta på golvet.  ;)
Nu tänkte vi slå på nån film innan de blir sovdags.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback