Godmorgon

Godmorgon!
pigga och glada?de är nog inte så många som är vakna nu, jag tror att ni flesta ligger och sussar och om några timmar vaknar ni bakis ;)  själv ska jag alldeles strax sätta mig på cykeln och rulla till jobbet, wiiie *not. 
på något sätt hatar jag att jobba morgon men älskar att jobba eftermiddagar, de är så jäkla skönt att börja fyra och sluta halv tio, dom här dagarna kan man ju stoppa upp nånstans. Och de roliga är ju att jag börjar sju tre dagar på raken nu, haha döda mig!!!!!!

Efter att jag slutat igår kväll så drog jag iväg till mamma där jag möttes av en hel hög med folk, kubbspel och grillning bjöds de på, riktig härlig kväll! Tusen tack käre mor för att du ordnade allt. 


Nej hörrni, en cigg och sen mot jobbet
Hoppas ni får en kanon dag. Puss
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback